
Torsdag 3. januar 2013 er det juletrefest / årsfest i Furuset Kirke. Festen varer fra 18:00-20:00, og er for alle i speiderfamiliene.

Torsdag 3. januar 2013 er det juletrefest / årsfest i Furuset Kirke. Festen varer fra 18:00-20:00, og er for alle i speiderfamiliene.
Hei!
Så nærmer vi oss jul og avslutningen av speideråret.
Torsdag 6. desember.
Juleavslutning sammen med alle speiderne, og vi spiser grøt og hygger oss. Avslutningen varer fra 18:00-19:00.
God jul og godt nytt år ønskes til alle speiderfamiliene.
Hilsen
Gunnar og de andre speiderlederne